PRÀCTICA FÒSSILS 2018-19

Els fòssils són les restes o senyals de l'activitat d'organismes del passat. Els alumnes de 4t d’ESO estan estudiat les característiques, el temps i l’hàbitat dels

fòssils més coneguts com són les restes d'esquelets, closques i cuirasses d'animals, així com les impressions carbonoses de les plantes. Un viatge fascinant

cap els temps pretèrits.

CARNESTOLTES 2018

Aquest any els de Quart d'ESO també ens hem afegit a la celebració de carnestoltes de l'escola i d'aquesta manera hem aportat el nostre "gra de sorra".

JOCS FLORALS 2017

En motiu de la diada de Sant Jordi i el dia del llibre, l'alumnat de secundària va participar en un certamen literari i artístic el proppassat divendres 21. Fou un matí en què l'art i la literatura ompliren el teatre de l'escola ple d'emocions.

ART I TEXT. Ed. Visual i Plàstica

Els alumnes de 4t. ESO han estat els encarregats de preparar una exposició artística per la jornada de portes

obertes del centre. Enguany, hem reflexionat sobre com la paraula interactua amb les imatges creant

significats  i missatges molt potents per transmetre i copsar l'espectador. Els alumnes han treballat en grup

amb diferents tècniques plàstiques. Tot plegat,...un bon treball!

EDUCACIÓ FÍSICA

Korfbal

CONCURS DE PLATS TRADICIONALS FRANCESOS

Enguany hem preparat un concurs on l'alumnat de quart d'ESO i 1r de Batxillerat s'havia de preparar una presentació d'un plat tradicional de França. Hi participaven els grups de ciències socials d'aquests cursos que trien la llengua francesa com a opció. S'havien de preparar uns primers, uns segons i unes postres. Els guanyadors rebien unes entrades de cinema. Tot un èxit!